EUREKA
SYSTEM ELEKTRONICZNEJ
DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ

SPECJALISTYKA / MEDYCYNA PRACY

Podstawowe funkcje

System EUREKA obejmuje prowadzenie elektronicznej dokumentacji  medycznej w przychodniach oraz gabinetach lekarskich. Obecnie dostępne są moduły:

SPECJALISTYKA, MEDYCYNA PRACY, TERMINARZ, ROZLICZENIA

System został opracowany pod kątem ergonomicznego użytkowania: wszystkie procesy zostały zoptymalizowane, aby zminimalizować liczbę kliknięć potrzebnych do wykonania danej akcji, a jednocześnie została zachowana logika organizacji pracy placówki medycznej.

PODSTAWOWE FUNKCJE SYSTEMU EUREKA

Wizyty: E-recepty,baza leków (ok. 160 tys. pozycji), baza ICD-9 i ICD-10, wydruki wizyt 

Badania: wystawianie druków badań oraz podpinanie i opis badań dostarczonych przez pacjenta

Zaświadczenia: wystawianie zaświadczeń i prosty edytor własnych wzorów zaświadczeń

Rachunki: wystawianie i wydruki rachunków, wystawianie paragonów na drukarce fiskalnej

Dane archiwalne pacjenta: elektronicznie przechowywane stare kartoteki (zeskanowane lub np. w excelu, PDFie itd.)

Raporty: statystyka wizyt

Terminarz: przypisywanie pacjentów na określoną godzinę do lekarzy

Moduł rozliczeniowy: cenniki usług w podziale na usługę prywatną / NFZ / innego ubezpieczyciela; rozliczanie kosztów lekarzy, podwykonawców etc.

W serwisie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji w polityce prywatności.

×